Popularni recepti

celer i limun za mrsavljenje iskustva
Zanimljivosti

Celer i limun za mrsavljenje iskustva

1.2kpogleda

Dragana, 35 godina, Kragujevac

Celer i limun za mrsavljenje iskustva: Pre nekoliko meseci sam čula da sok od celera i limuna sagoreva masne ćelije i odlučila da probam. Svako jutro sam pila 500ml soka, iako sam znala da nema čvrstih dokaza za tu tvrdnju.

Iznenađujuće, sok od celera mi je zaista pomogao. Osećala sam se zasičeno nakon što sam popila čašu, što je bilo sjajno za moju kontrolu apetita tokom dana.

Sok od celera je sjajan za kontrolu apetita zbog visokog sadržaja vlakana i vode. Vlakna i voda doprinose osećaju sitosti, što može pomoći u smanjenju prejedanja tokom dana. Kalorijska vrednost soka od celera je relativno niska, pružajući samo 100 kalorija u 5000ml.

Koristila sam sok od celera kao zamenu za doručak i večeru. Za večeru sam često pravila smuti od celera i limuna. Smuti je izgledao osvežavajuće zeleno i sadržao je oko 100 kalorija po porciji. Pored toga, za ručak sam često jela piletinu, salatu i hleb, kako bih osigurala dovoljno proteina i drugih hranljivih materija.

Moguće je napraviti i hranljivije smutije dodavanjem sastojaka poput banane. Na primer, možete napraviti smuti od celera, limuna i banane koji će biti bogatiji hranljivim materijama. Ovaj smuti može poslužiti kao obrok, jer kombinuje vlakna iz celera, vitamin C iz limuna i kalijum iz banane. Ovakav smuti pruža dugotrajnu energiju i osećaj sitosti, tako da dugo nećete osećati glad.

Za mesec dana izgubila sam pet kilograma. Primetila sam da sam uveče manje gladna i da se nisam prejedala jer je smuti od celera i limuna za doručak i večeru bio veoma zasitiv. Ovaj napitak mi je pružio osećaj sitosti i energije, što mi je pomoglo da kontrolišem apetit i smanjim unos kalorija.

Gordana 44 godine, Beograd

Celer i limun za mrsavljenje iskustva: Počela sam da pijem sok od celera i limuna kako bih izgubila višak kilograma, ali nisam očekivala da će mi pomoći i sa drugim zdravstvenim problemima.  Nedavno sam odlučila da radim na svom zdravlju i izgubim nekoliko kilograma koji su se vremenom nakupili.

Počela sam da konzumiram oko 250ml soka od celera svakog dana pre ručka, nadajući se da ću izgubiti nekoliko kilograma. Međutim, nisam očekivala da će mi se holesterol u krvi smanjiti. Nakon nekoliko nedelja redovne konzumacije soka od celera, otišla sam na redovnu kontrolu kod lekara i bila sam iznenađena kada su mi rekli da su se moji nivoi holesterola poboljšali.

Kada sam počela sa konzumacijom soka od celera i limuna, moj holesterol je bio nešto povišen, oko 6,2 mmol/L. Nakon mesec dana redovnog konzumiranja soka od celera, moj poslednji rezultat pokazao je značajno poboljšanje – moj holesterol je sada  5,5 mmol/L. Ovo je za mene bilo iznenađujuće jer nisam očekivala da će sok od celera imati toliko pozitivan uticaj na moje zdravlje. Smanjenje holesterola je bio dodatni bonus pored gubitka kilograma koji sam postigla. Sada se osećam mnogo bolje i motivisana sam da nastavim sa zdravim navikama ishrane.

Zoran, 50 godina, Beograd

Moj put sa sokom od celera i limuna počeo je kao eksperiment u želji da poboljšam svoje zdravlje i izgubim višak kilograma. Počeo sam da pijem 250 ml ovog soka svako jutro pre doručka. Nisam promenio mnogo toga u ishrani, ali sam povećao unos voća i povrća, smanjio unos prerađenih namirnica i slatkiša.

U prvih mesec dana primetio sam da mi se poboljšao digestivni sistem, osećao sam se lakše i energičnije. Konačno sam svako jutro imao redovnu stolicu. Ali ono što me zaista iznenadilo bilo je to što sam izgubio 3 kilograma za dva meseca! Bio sam presrećan jer nisam očekivao takav rezultat. Sada pijem sok od celera i limuna već nekoliko meseci i osećam se odlično. Nastavljam da gubim kilograme postepeno, uz zdravu ishranu i redovnu fizičku aktivnost.